sreda, 8. avgust 2012

Psevdonim...

Zakaj pišem pod psevdonimom, oziroma, kot mu jaz rada rečem - umetniškim imenom?

Nekoč sem na nekem predavanju slišala, da ljudje objavljajo pod psevdonimom, ker želijo ostati skriti. Ker ne želijo, da bi jih kdo sodil. Sodil po temu, kar so, kako se pišejo, kako izgledajo, iz kje izhajajo... Še posebej, da jih ne bi sodili ljudje, ki jih "poznajo". Se pravi - poznajo na videz in sodijo človeka po njihovem lastnem vtisu o človeku in ne dejanskem stanju ali karakterju človeka. Še manj po njihovih talentih ali sposobnostih... Ker so preveč kritični ali negativno nastrojeni...

Ta trditev mi je resnično razburkala moje morje. Z njo se ukvarjam že nekaj mesecev... Po eni strani jo razumem in se tudi do ene mere strinjam z njo. Definitivno je lažje sproščeno pisati, če pišeš pod psevdonimom. Na tak način je tudi lažje zagotoviti anonimnost oseb, ki se pojavljajo v tvojih zapiskih...

Ampak, da se skrivam? Ne vem... Moje besede, ki jih skrbno zapisujem, kot ena tančica za drugo odvrženo tančico, razgalijo mojo dušo. Pred vami stojim gola, kot na dan, ko sem se rodila ter nisem hotela zajokati. Vsaka beseda me razgali. In na nek način naredi ranljivo. A ob enem močnejšo. Se skrivam? Morda... Morda skrivam svoje "posvetno" ime... Ime, ki me zaznamuje ali označuje v tem življenju. To je pa tudi vse, kar skrivam. Vsaj mislim...

Zakaj Artemis Butterfly? Morda malce hinavsko do mojega maternega jezika, priznam... Vendar imam ambicije tudi zunaj Slovenije, tako da mi Metuljček s šumnikom ni preveč ustrezal... Metulj pa mi je deloval tako... Ne pisan na mojo kožo. Artemis Butterfly sta dve besedi, ki skupaj opisujeta mojo dušo. Ki ji pristojita in ki sta mi prišli na misel po čakanju, da najdem primerno umetniško ime, oziroma psevdonim.

Kdo je Artemis, oziroma po slovensko Artemida? Artemida je grška boginja (Wikipedia: Artemida ( starogrško (Imenovalnik)"Ἄρτεμις": Ártemis, (Rodilnik) "Ἀρτέμιδος": Artémidos) je v grški mitologiji ena od dvanajstih velikih bogov. Je boginja lova, živali, narave, rasti, rojstva in zaščitnica slabotnih ter otrok.). Ker obožujem naravo in živali, ter od nekdaj pomagam ubogim ter se zavzemam za pravice slabotnih, mi je bilo to ime pisano na kožo.

In zakaj Butterfly oziroma po slovensko metuljček? Ker sem metuljček :) Rada sem svobodna, rada imam rožice in modro nebo, cvetoče travnike in sonce... Lahkotnost in letenje. Krila. Ko pišem, sem svobodna in razigrana kot metuljček.

In sem razmišljala... Se res skrivam? Ne, mislim, da ne. Ampak, ko pišem pod psevdonimom, se moja duša prosto preliva na papir oziroma v čudežni računalniški jezik... Prosta sem kot metuljček, nič me ne veže na tla. Tu ni nikakršnih spon in nikakršnih omejitev. Tu sem resnično jaz. Ko stojim pred vami z razgaljeno dušo, ko sem odvrgla vse tančice. In stojim gola pred vami, ponosno kot grška boginja in razigrano svobodna kot metuljček. Kot metuljček, ki lahko poleti do vašega srca. Ter mu prišepne kaj lepega :)



Ni komentarjev:

Objavite komentar