ponedeljek, 13. avgust 2012

Napisana pred nekaj dnevi...

V meni vre ljubezen,
kot vroč izvir,
kot skrivnostni nemir,
ki v duši divja in gori,
kot rdeči plameni ognja,
ki na gori Olimp večno gori.

Nabira se rušilna energija,
ki me duši in tre telo,
ker ponorela je organska kemija,
in matematika in tudi fizika,
in zgodovina ter geografija in biologija.

Trga me in me razganja,
ko me ovira in nazaj drži,
pa ko spodbuja in naprej poganja,
ko me dvigne in ko me obteži.

Poda mi kot mladi ptici krila,
pelje me do kristalnega tolmuna,
iz katerega vso strast sem željno pila,
s srebrnimi žarki me boža polna luna,
ko gola plešem na dežju,
in mi ni mar, da bi se skrila.

Ljubezen me razganja in poganja,
ljubezen me zaznamuje in v zvezde kuje,
ljubezen mi da energijo in krila,
da poletim v tvoj objem,
kjer se bom kot plaha srna v smaragdnem gozdu skrila.



Ni komentarjev:

Objavite komentar