petek, 10. avgust 2012

Ali misliš name?

V tišini novega dne,
moje misli uhajajo k tebi,
ali ti je kaj mar za me,
ali bi me stisnil k sebi?

Glavo bi položila ti na prsa,
privila bi se na srce,
poljubila tvoje vroče ustne,
s prsti šla skozi temne lase.

Ali misliš sploh kaj name?
Ko se vzpenja luna na nebo.
Ali ti je sploh mar zame?
Ko je sonce na obzorju vzšlo.

Jaz mislim nate,
ko se odpravljam spat,
jaz te sanjam v spanju,
ko je zjutraj treba vstat.

In hrepenim po dnevu,
ko boš pogledal me žareče,
podal mi svojo roko,
in poljubil me goreče.

Srci polni nepopisljive mlade sreče,
ko me poljubljaš lačno,
ko me poljubljaš strastno,
ko me poljubljaš sredi narave dehteče.

Podaj mi roko, 
predaj mi svoje srce,
stisni me na prsa svoja,
naj tam počiva srce moje,
ki bije le za te.

Ni komentarjev:

Objavite komentar