četrtek, 19. julij 2012

Hrepenenje

Tvoje temne oči,
in krepak stisk roke,
očarljivo se nasmehnil si,
ter šel s prsti skozi rjave lase.

Hrepenenje se v prsih budi,
energija preplavlja telo,
vroč plamen v duši tli,
ko srce bije izgubljeno bitko.

Utopila sem se v tolmunu tvojega pogleda,
tvoja temna koža me vsak dan bolj bega,
bolj kot bežim v nasprotno smer od tebe,
bolj me vleče spet nazaj, 
ne morem premagati same sebe.

Sanjam dotik tvojih ustnic,
sanjam prvi poljub,
kot vonj damaščanskih vrtnic,
in tisoče sladkih obljub.

Poletni večer je in tema,
v zraku je čutiti čarobni opoj,
luna srebrna počasi se na nebo vzpenja
vsa zaspana in lena,
in mi namiguje,
da še nocoj boš moj.

Da boš razširil svoje močne roke,
in strastno me privil na temne prsi,
nežno me prijel za boke,
in skupaj bova šla v noč-
jaz in ti.






Ni komentarjev:

Objavite komentar