četrtek, 28. julij 2011

Molitev “Male Arabke”


Gospod Jezus, v tihoti prebujajočega se jutra prihajam k Tebi in Te ponižno in zaupno prosim, da mi podariš svoj mir, svojo modrost in svojo moč.
Daj mi, da bom danes gledal svet z očmi polnimi ljubezni. 
Daj mi razumeti, da vsa krasota Cerkve izvira iz Tvojega križa. 
Naj sprejemam svojega bližnjega kot človeka, ki ga Ti hočeš ljubiti po meni. 
Podari mi pripravljenost, da mu s predanostjo služim in v njem odkrivam vse dobro kar si Ti položil vanj. 
Moje besede naj izžarevajo krotkost in vse moje ravnanje naj ustvarja mir. 
V mojem duhu naj ostanejo le tiste misli, ki razširjajo blagoslov. 
Zapri moja ušesa pred vsako nedobrohotno besedo in vsako slabo namerno kritiko. 
Moj jezik naj služi le povzdigovanju dobrote. 
Predvsem pa stori o Gospod, da bom pol vedrine in dobrohotnosti, da bodo vsi, ki me bodo srečali začutili Tvojo navzočnost in Tvojo ljubezen.
Obleci me s sijajem Tvoje dobrote in Tvoje lepote, da Te bom ves današnji dan razodeval.
 
Amen.



Ni komentarjev:

Objavite komentar