četrtek, 26. september 2013

Vodilca za vsak dan

Dragi moji! Danes sem se odločila, da bom tudi na blogu objavljala vodilca za vsak dan. Vem, da mi čisto vsak dan zaradi natrpanega urnika to najverjetneje ne bo uspelo, vendar obljubljam, da se bom potrudila, da bom vodilca pogosto objavljala. Seveda je dosti odvisno tudi od vas-če bo odziv dober in če vam bo dodatna spiritualna pomoč prišla prav.

Ko sem prišla nazaj na izobraževalni dopust v Slovenijo, sem opazila, kako so ljudje žalostni in obupani. Ko sem hodila po Ljubljani, čakala trolo, prečkala tržnico... Sem opazila toliko zagrenjenih in upadlih obrazov. In dostikrat s tem, ko komu naredim "reading" (ne vem točnega izraza v slovenščini, razen tega, ki je prišel iz srbohrvaščine in se mu reče "šloganje"), človeku odgovorim na vprašanje, ki ga žre že zelo dolgo in za katerega misli, da ne bo nikoli dobil odgovora... In ljudem v hipu odpade del teže, se jim odvali kamen od srca. Torej kako lahko pomagam polepšati svet? S tem, kar znam. In to lahko dam.

Zato bom tu za vas pisala dnevna vodilca, ki vam bodo pomagala pri izboljšanju vašega življenja. In vi boste to delili naprej v svet. Naj se širi pozitivna energija in ljubezen. Rada vas imam! <3

VILINSKO VODILCE ZA četrtek, 26.9.2013:

MANIFESTACIJA

Zmotno je prepričanje, da morate biti pri manifestaciji potrpežljivi. Lahko se vaše sanje uresničijo že danes. Dolgo traja le v primeru, kadar si misli nasprotujejo. <3

Vile za današnji dan sporočajo, da ni omejitev. Da omejitve povzročamo sami s svojimi strahovi, ki se prav hitro manifestirajo v obliki preprek na naši poti do ureničitve ciljev. Tako, kot s strahovi manifestiramo težave in prepreke-na isti način lahko s pozitivnimi čustvi in željami uresničimo in manifestiramo vse najlepše sanje.

Današnji dan je pravi, da delamo na svojih sanjah. Včasih je dovolj že 5 ali 10 minut na dan... Danes ne iščite izgovorov. Danes iščite motivacijo.

Mir in blagoslov <3




Če so vam vodilca všeč, povabite k branju tudi vaše prijatelje, znance ali kogarkoli, za katerega veste, da bi mu ta drobna vodilca znala polepšati dan ali mu odgovoriti na vprašanje, ki mu gloda dušo.

Dnevna vodilca oziroma sporočila iz vilinskega sveta in angelska sporočila sem prestavila na naslov: http://vilinskasporocila.blogspot.co.at/

Ni komentarjev:

Objavite komentar