ponedeljek, 3. september 2012

Moj angel varuh...

Moj angel, k tebi stegam roko,
ko sem polna življenja in sreče,
ter v trenutkih, ko mi je neizmerno hudo,
in za vrat me stiskajo težave preteče.

Nikoli nisem sama,
saj si vedno ti ob meni,
mojo dušo hraniš kot v puščavi mana,
kot sadje, hrana in vino na mizi bogato obloženi.

V težkih trenutkih čutim tvoj objem,
kako me zastreš s čudovitimi krili,
kot sladke jagode, ki jih spomladi z užitkom pojem,
in občutim, kot da bi se dve srci v eno zlili.

Tvoja energija prehaja v mojo,
in moja se zliva v tvojo,
tu si, moj varuh in moja opora,
brez tebe bi me bilo neznansko strah,
ko sledila bi svojim sanjam,
bi se počutila malce nora.

Ker si ob meni ti,
se ničesar ne bojim,
z menoj si v mislih in v realnosti,
s teboj lahko svoje življenje zares polno živim.


Ni komentarjev:

Objavite komentar