petek, 30. december 2011

Naj angeli pazijo tvoje srce...

Naj angeli pazijo tvoje srce,
naj bdijo nad dušo tvojo,
čeprav ne smem, vseeno ljubim te,
zato angelom v varstvo izročam še dušo svojo.

Rada bi te privila na srce,
šla s prsti skozi tvoje temne lase,
vendar si le privid v mojih nočeh,
in duša tava sredi blodenj in norije,
ko vidim iskrice v tvojih vražjih očeh,
moje srce pade v stanje aritmije.

Kot sladko grenka bolečina,
kot starodavna bajka iz spomina,
kot neko hudo vročično stanje...
Ti se vse pogosteje na skrivaj pritihotapiš v moje sanje.

Ko se slučajno dotakneva z roko, 
skozi kožo švigne strela,
pri duši mi je iz dneva v dan bolj težko,
saj bi kot divja zver rada ti iz prsi srce vzela.

In nežno se privila k tebi,
tvoje telo močno stisnila bi k sebi.
Če tudi ti bi ljubil mene...
Ahhh, le zakaj mi mešaš štrene...


Ni komentarjev:

Objavite komentar