nedelja, 8. januar 2012

Pisanje...

Od vseh stvari v življenju, je pisanje najcenejša instant relaksacija, kar jih lahko najdem. Pisanje enostavno obožujem. Ko pišem, sem resnično jaz... Brez nekih fasad, mask, pretvarjanj... Ko pišem, svojo dušo prelijem in ovijem med besede, stavke... Moja duša poleti na krilih navdiha. Čutim brezmejno ljubezen in hrepenenje. Vse moje želje in cilji so v tistem trenutku tako tako blizu uspeha. Sanje, prelite na papir sredi dneva, ko sanjarim z odprtimi očmi...
Ko se ljubezen kot mlada muca podrgne obme, me "označi" ter skoči v moje naročje, kjer se zapeljivo pretegne in nato dremucka in prede.
Kot ptica, ki prileti iz nebes ter se ugnezdi v mojih razmršenih laseh.
Kot zvezda, ki pade z neba in najde svoj dom v tolmunu mojih oči.
Pisanje je največja naslada in užitek...


Ni komentarjev:

Objavite komentar