torek, 3. maj 2011

Tebi

Tih šepet v globinah moje duše.
Ljubezen bila je.
Le kje je zdaj?
Ali me ljubiš še?
Ali si le hudobni zmaj?

Praznina.
Pozaba.
Bolečina.
Moj duh omaga.

Srčni boji.
Prepiri.
Bolečina v duši moji...
Morda tudi v tvoji?

Toliko zmede in prepirov.
Bolečine in zamer.
Potem pa prevara.
Možnost da te izgubim.
Da ti izgubiš mene...

In vsi boji, zmeda in zamere. 
Tonijo v pozabo.
Ponovno vidim skozi jasno steklo.
Megla ga več ne ovija.
Vidim sonce.
Slišim ptičje petje.
Šepet morja.

In slišim petje najinih src.
Ki sta se po dolgem času zopet našli.
Pesem najinih duš.
Ki sta se ponovno združili.

Ko s prsti nalahno preletiš moje telo.
Ko čutim vroč dih s tvojih ustnic.
Ko vidim strast v tvojih očeh.
Ko mi poveš, da me ljubiš.

Za nič na svetu te ne zamenjam.
Nočem, da te izgubim.
Nočem nazaj.
Hočem samo še naprej.

Z novo energijo.
Z novo prebujeno strastjo.
Z več potrpljenja in razumevanja.
In s tabo...
Čižek Mižek...

Ni komentarjev:

Objavite komentar