nedelja, 2. september 2012

Brezpogojna ljubezen...

"Dovolim si biti ljubljena in spoštovana."

Dovoljujem, da v moje življenje vstopi tisti moški. Moški, ki me ljubi, spoštuje, spodbuja, ki si želi z menoj ustvariti družino. Moški, ki ve kaj želi in je za svoje sanje pripravljen kaj narediti, ter ne poskuša pri tem streti mojih sanj. Moški, ki je zrel, duhoven, izobražen, ljubeč, s smislom za humor in romantičen. Moški, ob katerem sem lahko ženstvena in odprta. Moški, ki brezpogojno sprejema mene in katerega sprejemam jaz. Moški, ki mojo ljubezen sprejema s celim srcem in mi jo okrepljeno vrača. Moški, ki z veseljem bere moj blog in moje knjige, ker mu je to užitek in ne nujna muka. Moški, ki se veseli, ko mu na vrtu pokažem novo bučko in prve paradižnike  in ki z veseljem skupaj z menoj skrbi za najin čudovit vrt. Moški, s katerim si deliva ljubezen do narave in živali. S katerim si deliva življenjsko filozofijo - da sva stari duši, ki sta na ta svet prišli z razlogom... Z namenom in poslanstvom in drug drugega spodbujava pri izpolnjevanju tega poslanstva. Verjameva v to, da je prvo spoštovanje. In da je potrebno prisluhniti sočloveku. Moški, s katerim najine otročičke od prvega dne vzgajava kot to kar so - duše, ki so morda starejše kot najine in na ta svet prihajajo, da izpolnijo svojo življenjsko zgodbo. In jim dovoliva, da se podajo na to pot že od prvega dne življenja, namesto, da bi jih poskušala omejevati ali preusmerjati... Moški, ki ni zapečkar, ampak s katerim se lahko katerikoli dan odpraviva na čudovito potovanje za nosom ter novim dogodivščinam naproti. Peš, s kolesom ali kakorkoli drugače... Brez udobja hotelov in turističnih agencij, temveč z ruzakom na hrbtu, zemljevidom v žepu in žarečim nasmeškom na obrazu. Ki ne komplicira, ampak življenje sprejema takšno kot je in skupaj častiva vsak nov dan, ki nama je podarjen. Ki se mu ne zdi, da pogosta raba najlepšega stavka na svetu: "Rad te imam!" privede do njegove obrabe. Moški, ki je moj prijatelj, ljubimec, zaupnik, partner...

Nosim te v srcu. Vem, da prihajaš. In stopam ti naproti. Roke široko odpiram v ljubeč objem. V očeh se mi zrcalijo zvezde in polna luna. Lica rahlo zardela. In na ustnicah nasmešek, v pričakovanju prvega poljuba.

Ni komentarjev:

Objavite komentar