ponedeljek, 30. september 2013

SANJE

ANGELSKO VODILCE ZA 30. SEPTEMBER 2013:

Tokrat za spremembo ni vilinsko vodilce, temveč angelsko... Stvari se zgodijo same od sebe... In vedno z namenom... :)  

SANJE

 (¯`♥´¯) ..•*¨`*♫.•
  ´*.¸.•´♥ Svojih sanj ne sanjajte samo ponoči. Vstanite iz postelje in živite svoje sanje! ❀ ☮ ☯ ❁

 Čisto slučajno sem na FB ob pitju jutranje kavice naletela na fotografijo "morskih orgel", ki naj bi bile na Hrvaškem. "Babji firbec" ali pa nek globji navdih me je gnal, da sem šla preverit, kaj so "morske orgle" in če v resnici obstaja kaj takega... In našla sem tale prispevek: http://www.youtube.com/watch?v=OSrgFDx7dpg (prispevek je v angleškem jeziku-priporočam ogled)

 Videoposnetek je v meni vzbudil pretok misli, ki so se v meni pletle že dolgo časa in bolj ali manj silile na plano...

 Sanje... Moje sanje, tvoje sanje, vaše sanje... Vsak izmed nas ima sanje... Nekaterih sanj se morda niti ne zavedate, ker ste jih iz strahu potlačili globoko vase... Ampak predstavljajte si kako veličastno je to, da se je v nekem človeku nekoč rodila majhna iskrica inspiracije, ki je vodila do tega, da si je v domišljiji skreiral nekaj tako čudovitega, kot so te morske orgle... Ampak sedaj pa od domišljijske kreacije do realizacije sanje...

 Kaj mislite, kaj so mu rekli, ko je nekomu povedal, da bi rad naredil orgle, na katere bi igrali valovi morja... Predstavljam si, da ni dosti manjkalo, da bi ga strpali v prisilni jopič in ga odpeljali na psihiatrijo... Morda so ga... Kakorkoli že pač - definitivno so ga nekateri imeli za norega, mu govorili, da kaj takšnega ni mogoče, da ni denarja, da fizično ni možno... In še vse ostale razloge, ki jih naštevamo sebi ali pa nam jih naštevajo drugi... Razloge, zakaj NE BOMO USPELI...

 Te morske orgle so dokaz, da če resnično sanjate svoje sanje in zberete pogum, ter zatisnete ušesa pred vsemi razlogi, zakaj vam ne bo uspelo... Da je mogoče VSE!

 In čeprav vas bodo morda imeli za nore, sanjače, idealiste in ne vem kaj še vse... LAHKO VAM USPE! LAHKO VAM USPE PRAV VSE!

 George Bernard Shaw je rekel: "Vidite stvari in se vprašate:"Zakaj?" Jaz sanjam stvari, ki jih še ni bilo in se vprašam: "Zakaj ne?"

 Zig Ziglar: "Če nekaj sanjate, lahko to tudi dosežete."

 Dragi moji-Zbudite se in zaživite svoje sanje! ♥ ♥ ♥



Ni komentarjev:

Objavite komentar